Teknik Nakal Keluar Group Whatsapp Tanpa Dikesan

Sekarang ni banyak betul group2 whatsapp timbul. Pantang ada ย fahaman baru buat group baru, ada event je buat group baru. Memang perlu pun group tu untuk memudahkan komunikasi antara ahli group. Ini dia teknik nakal keluar group Whatsapp tanpa dikesan.

Tapi aku percaya ada antara korang yang tak selesa berada dalam sesebuah group sama ada group whatsapp tu aktif sangat atau korang tak berapa ngam dengan topik yang sering dibincangkan dalam group tu.

Nak left takut nanti orang mengata pulak kan? Kata korang kera sumbang plak hahaha!

keluar group senyap2
Keluar dari group whatsapp

>Jadi ย nak left group Whatsapp yang korang tak suka tu tanpa ahli lain perasan senang je. Tapi korang perlukan sorang rakan sejenayah yang ada dalam group tu jugak. Cari yang sekepala lah (memang susah ar kan?) ahhahaha!

Teknik Nakal Keluar Group Whatsapp Tanpa Dikesan

1. Pertama sekali bagitau rakan sejenayah ko tentang niat ko nak kluar group tanpa diketahui oleh ahli lain.

2. Langkah kedua sediakan 1 artikel atau resepi atau apa-apa ayat perkongsian yang panjangnya 1000 patah perkataan. Lagi panjang lagi bagus. Bagi artikel atau ayat yang panjang tu kat rakan sejenayah.

3. Bagitau rakan sejenayah untuk spam group dengan artikel panjang atau ayat-ayat panjang tu sejurus selepas ko left group. Pastikan rakan sejenayah ko setuju.

Setel! Tapi kenapa ye nak kluar group tanpa dikesan ahli lain? Malu ekkk?

Kalau dia tak setuju jugak, keluar je la dari group tu. Apa nak pentingkan sangat apa orang nak kata. Kalau korang rasa terganggu dengan notifikasi dari group yang korang tak suka tu boleh je disable kan.

Tengok langkah2 tutup notifikasi Whatsapp. Kalau korang ada teknik lain, komen-komen la kat ruang komen tu.

Selain tu aku nak bagitau, sebenarnya korang boleh install lebih dari 1 Whatsapp dalam 1 phone. Kalau korang nak apps tu, mohon whatsapp O1O6OO9966 nanti aku send apps tu.

Tapi android je la yang boleh. iOS takleh lagi tau.