Di Cabar Buktikan Validity 28 Bulan Dengan RM300

Lepas je aku hantar email berkaitan post aku yang bertajuk Tak Perlu Topup Kredit Selama 28 Bulan, ada seorang yang dihormati bernama Mr Kaito reply email aku.

Untuk sebarang urusan dan pertanyaan berkaitan Onexox, anda boleh Whatsapp saya di nombor O1113346188 sahaja. O1O6OO9966 tidak lagi diguna untuk urusan Onexox.

Sebenarnya ramai yang reply email aku. Ada yang nak pinjam ayat email, ada yang cakap bisnes dia lagi bagus tapi aku berminat dengan email Mr Kaito.

Bukan selalu ada orang cabar kan?

Mr Kaito dalam emailnya mencabar aku untuk membuktikan validity 28 bulan yang aku sembangkan kat email tu. Ye aku percaya dia tak bukak pun link email tu.

Sebab kalau dia bukak link email cabaran RM300 tu mungkin tidak akan wujud sama sekali.

Email Mr Kaito atau nama akaun facebooknya Kazama Hudcai dengan yakin mencabar aku untuk membuktikan validity sim card 28 bulan.

Dan kalau aku dapat (which is memang dah lebih 28 bulan pun aku dapat) buktikan, dia nak bayar aku RM300. Boleh tengok skrinsyot aku kat sini.

inilah email yang bagi aku semangat sebenarnya.

Mula2 aku macam malas je nak layan. Tapi aku reply la atas dasar nak sampaikan yang simcard ni betul2 boleh tahan sampai 28 bulan tanpa perlu topup setiap bulan.

Amacam? OKay tak?

Kepada Encik Kaito, aku tak nak RM300 tu, Encik Kaito gunakanlah duit tu untuk daftar sebagai dealer onexox dan boleh bagitau orang lain pasal validity 28 bulan tu. Semoga bermanfaat.